TROUWEN

OFFICIËLE TROUWLOCATIE IN GOUDA

Een unieke trouwerij, bruiloft of huwelijksfeest

Al ruim veertig jaar kunt u bij De Spiegeltent terecht voor een volledig verzorgde bruiloft. 
Trouwen in De Spiegeltent kan in verschillende vormen. Van een complete dag met trouwplechtigheid, receptie, diner en feest tot een korte ceremonie. Voor welke invulling jullie ook kiezen, wij zorgen voor een onvergetelijke dag.
En wist u dat u het ja-woord kunt geven in de Spiegeltent? Wij zijn sinds april 2004 een officiële trouwlocatie van de gemeente Gouda!

HET HUWELIJKSBOOTJE EN GELAKTE VLOEREN

Wie deze fraaie muziek- en danssalon die de sfeer van hout, was, spiegels en blanke lak ademt betreedt, zal zich dit ook onmiddellijk kunnen voorstellen. Zo ideaal is deze entourage, die geschikt is voor het voltrekken van huwelijken tot 200 personen. De Spiegeltent is redelijk toegankelijk voor rolstoelgebruikers.
Tevens kunt u bij ons ook aankomen in een huwelijksbootje. Door de ligging aan de Turfmarkt in het centrum kunt u voor de deur aanmeren.

DE DAGEN DAT U IN DE SPIEGELTENT KUNT TROUWEN ZIJN:

Maandag - donderdag tussen 11.00 en 16.00 uur. Prijs € 350,00.
Vrijdag tussen 11.00 en 16.00 uur. Prijs € 450,00.
Zaterdag tussen 11.00 en 14.00 uur. Prijs € 550,00.

Genoemde prijzen zijn exclusief de gemeentelijke leges, inclusief standaard trouwopstelling.

Standaard geldt dan een maximum tijd van een uur aanwezigheid. Arrangementen ter uitbreiding zijn uiteraard mogelijk. Ook kan in overleg tijdens een trouwfeest het huwelijk voltrokken worden. Voor een trouwafspraak kunt u contact opnemen met De Spiegeltent.



Neem gerust contact met ons op voor alle vrijblijvende mogelijkheden.

Passend advies

Nadat u contact met ons heeft opgenomen maken wij een afspraak om uw wensen en de mogelijkheden te bespreken.

Maken programma

Wij maken aan de hand van de wensen een programma, kijken daar in mee en adviseren u daar graag in.

Kostenbegroting

Nadat wij ook een kostenbegroting hebben gemaakt aan de hand van de wensen maar ook budget gaan wij samen met u de puntjes op de "i" zetten.


Share by: